Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 16 of 16

Thread: Royal Exclusiv 25W

  1. #11
    Join Date
    23.02.2020
    Posts
    10

    Default

    Comme Ceci ? "Et evidement la breakout Machin que viens d'order est réliée en RJ11 au profilux

    ghl.jpg

  2. #12
    Join Date
    10.10.2013
    Posts
    1,048

    Default

    Et pour l'affectation des broches, tout est indiqué dans la description de la page dont je vous ai posté une capture d'écran plus haut.
    Donc:
    -: 3 coté Breakout Box vers 3 coté contrôleur
    +: 2 coté Breakout Box vers 1 coté contrôleur

    Et comme je l'ai également indiqué, il ya un câble RJ12 (et non RJ11) fournis avec la Breakout Box pour connecter la Breakout Box au L-Port du ProfiLux. (2 câbles sont fournis même car la Breakout Box peut permettre de connecter 2 appareils).

    Gaël
    ---
    And for pin assignment, everything is indicated in the description of the page and I posted a screenshot of above.
    So..:
    -: 3 on Breakout Box side to 3 on controller side
    +: 2 Breakout Box side to 1 controller side

    And as I also mentioned, there's an RJ12 cable (not RJ11) supplied with the Breakout Box to connect the Breakout Box to the ProfiLux L-Port (2 cables are supplied even though the Breakout Box can connect 2 devices).
    Gaël
    No support or warranty issues over PM!
    Please send PMs to the moderators only if you have general problems with using the forum! Thanks for helping us to keep the support efficient.

    Creating a support ticket
    For support or warranty issues, create a support ticket by clicking here.

  3. #13
    Join Date
    23.02.2020
    Posts
    10

    Default

    Merci beaucoup je vais essayer de fabriquer ce cable encore désolé merci Gael de votre patience.

  4. #14
    Join Date
    10.10.2013
    Posts
    1,048

    Default

    Quote Originally Posted by selordinateur View Post
    Comme Ceci ? "Et evidement la breakout Machin que viens d'order est réliée en RJ11 au profilux

    ghl.jpg
    Oui c'est cela.
    En fait il est possible d'utiliser la Breakout Box pour un S-Port ou un L-Port ou les 2 en même temps. C'est juste une boite pour faciliter le raccordement.

    Gaël
    No support or warranty issues over PM!
    Please send PMs to the moderators only if you have general problems with using the forum! Thanks for helping us to keep the support efficient.

    Creating a support ticket
    For support or warranty issues, create a support ticket by clicking here.

  5. #15
    Join Date
    23.02.2020
    Posts
    10

    Default

    Merci bcp
    c'est juste que je pense lorsque vous parlez de S port ou L port on voit pas a quoi cela fait référence .
    S pour ? et L pour ?
    Mais sinon maintenant j'ai bien compris miles merci . J'ai mit le dessin pour d'autres qui puissent parcourir le message .
    Encore merci belle soirée .

  6. #16
    Join Date
    10.10.2013
    Posts
    1,048

    Default

    https://www.aquariumcomputer.com/dow...x-4-4e-manual/

    p4.jpg

    Pas de soucis, très belle soirée également.

    Gaël
    No support or warranty issues over PM!
    Please send PMs to the moderators only if you have general problems with using the forum! Thanks for helping us to keep the support efficient.

    Creating a support ticket
    For support or warranty issues, create a support ticket by clicking here.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •