Results 1 to 5 of 5

Thread: How to reset status indicator

  1. #1
    Join Date
    31.08.2016
    Posts
    12

    Default How to reset status indicator

    The status indicator on my Doser2 (slave) changed from blue to yellow. I know what the color change means, but how to I reset or change the indicator to change back to blue?

  2. #2
    Join Date
    18.02.2009
    Location
    Kaiserslautern
    Posts
    7,710

    Default

    Hi

    yellow means warning. When the warning cause goes away the light will be blue again.

    See details here: https://www.aquariumcomputer.com/wha...-the-ghl-logo/
    No support or warranty issues over PM! Please send PMs to the moderators only if you have general problems with using the forum! Thanks for helping us to keep the support efficient.
    Kein Support oder Reklamationsabwicklung über PM! Bitte senden Sie an die Moderatoren nur PMs bei allgemeinen Problemen mit der Verwendung des Forums! Danke dass Sie uns dabei helfen, den Support effektiv zu gestalten.

  3. #3
    Join Date
    29.12.2017
    Posts
    7

    Default

    Hallo,

    ich habe das gleiche Thema beim PL4, Status Anzeige ist gelb, ebenso an beiden Dosern 2.1 slave. Wie kann ich die Fehlermeldung finden um diese abzustellen und die Beleuchtung wieder zurücksetzen?

  4. #4
    Join Date
    18.02.2009
    Location
    Kaiserslautern
    Posts
    7,710

    Default

    Das kann nur von Unterschreitung Warnmenge Füllstand kommen.
    Also alle Dosierpumpen checken.
    No support or warranty issues over PM! Please send PMs to the moderators only if you have general problems with using the forum! Thanks for helping us to keep the support efficient.
    Kein Support oder Reklamationsabwicklung über PM! Bitte senden Sie an die Moderatoren nur PMs bei allgemeinen Problemen mit der Verwendung des Forums! Danke dass Sie uns dabei helfen, den Support effektiv zu gestalten.

  5. #5
    Join Date
    29.12.2017
    Posts
    7

    Default

    Danke,

    Alle Behälter waren zwar gefüllt, aber Pumpe 9&10 vom Maxi Doser, den ich nochmal abgehängt hatte wegen Firmware, waren leer im System.
    Jetzt konnte ich es zurücksetzen.

    Gruß Olaf

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •